onsdag 26 maj 2010

26 maj - Shopping day

Tanken var att jag skulle träffa Freddy idag men så blev det inte för han var tvungen att åka ner till Ventura med sin pappa för något. Sedan skulle jag träffa Chris men han hade redan åkte hem så det var inte så mycket att göra åt. Alla har typ lämnat SB nu mer eller mindre och det är väldigt tomt här. Jag önska Sofia var här för det hade varit så mycket roligare. Nu spenderar jag mest tiden själv och med Emily när hon inte är i skolan för ingen annan är här. Det gör det däremot lättare att lämna SB sen för det är inte så mycket att lämna förutom själva stället i sig. Däremot har jag noll hemlängtan vilket faktiskt är ganska konstigt.

Jag gick ut på en löprunda och sedan gick jag ner till State St för att handla en del saker jag behöver innan jag åker hem. Det hela slut med att jag inte hitta någonting av vad jag skulle ha utan shoppade en klänning och en tröja till mig själv. Så det får bli att jag fixar det andra imorgon kanske.

Jag fick sålt lite till av mina saker idag: min stol och min förvaringsbox vilket var bra. Nu har jag bara sängramen kvar att sälja och förhoppningsvis kommer en tjej och köper den imorgon.

Jag och Emily tog en roadtrip ner till Ventura på kvällen för att åka till Target! Target! Ännu mer shopping vilket inte verkar vettigt alls när jag är så oroad för att få med mig allt hem. Men jag hittade en del kul som jag ville ha så det fick bli så.

Idag var det konstigt ont-i-huvdet-väder. Det skulle regna men det gjorde det aldrig. Det var bara halvmulet men ändå ganska varmt. Sådant där jobbigt väder. Jag hoppas fortfarande på beach väder en sista gång innan jag åker hem i alla fall. Det hade varit bra.

Inga kommentarer: