söndag 23 maj 2010

23 maj - Sunday without anything I Have to do, isn’t that just wonderful

För en gång skull är det söndag och jag har inte haft något söndagsångest och inget jag bara måste göra. Det är så skönt, måste jag medge. Så idag gick jag först på en morgonpromenad i solen efter på stranden innan jag prata lite med mamma och pappa på Skype. Sedan tog jag och Emily en promenad upp till Mesa och satt på Good Cups och drack kaffe och hon plugga och jag läste i min bok. En väldigt skön söndag utan några måsten. Det blåste däremot väldigt mycket idag som igår. Det är väldigt fint väder och skulle varit väldigt varmt om inte vinden var så himla kall. Förhoppningsvis så blir värdet bättre i veckan. Solen skiner i alla fall vilket är skönt. Jag har ändå fått gjort en del bra saker senare idag som jag annars bara har skjutit upp. Nu ska jag tillbaka till att njuta av mitt sommarlov!

Inga kommentarer: