lördag 22 maj 2010

22 maj - The day after and A day at State St

Nu har jag på riktigt sommarlov känns det som när skolavslutningen också är över och det är helg. Jag och Emily gick till gymmet först på morgonen eftersom idag var sista dagen det skulle vara öppet. Vi fick ett bra träningspass genomfört och gick sedan hem för att göra oss i ordning och sedan ta en promenad er till State St. American Apperal hade en stor lager försäljning så vi skulle dit och kolla in den. Det var mycket saker och mycket folk och fint väder men fortfarande väldigt blåsigt. Jag fick köpt en tunn, silkig vinröd jacka för tio dollar som annars hade kostat de sex dubbla skulle jag tro. Emily fick också köpt en del. Hon skulle sedan jobba så hon gick hemåt men jag stanna en stund längre och gick i lite affärer men jag insåg att jag faktiskt inte var på shoppinghumör så jag gick tillbaka. Jag köpte lite mat på vägen hem som nog var det sista jag behövde innan jag åker hem.

Väl hemma laga jag massa mat vilket faktiskt var ganska kul för jag hade tid och ork. Jag var bjuden till en fest ikväll men jag hade ingen större lust att festa och var faktiskt ganska trött. Så istället blev det en Gossip Girl kväll hemma.

Inga kommentarer: