måndag 10 maj 2010

10 maj - I hate when people waste with my time

Nästsista måndagen jag behöver gå upp så tidigt men ändå var det så svårt. Engelskan nu förtiden bara består av att jag mår illa och har huvudvärk vilket är mindre kul. Vi var i våra grupper igen och jag är bara aldrig på humör för den där gruppen så det ska bli skönt att snart slippa det. Vi gick igenom inför vår final och jag trodde jag hade ganska bra kolla på vad jag ska skriva om men nu är jag bara väldigt förvirrad. Jag måste sätta mig och försöka få ihop den där uppsatsen.

På kommunikationen flumma vi bara och sedan prata vi om gårdagens historiska grej som hände ute på UCSB. Jag ville verkligen gå men det hela var på kvällen, efter bussarna slutat gå, ute på UCSB. Så jag kunde inte. De hade ett samtal genom broadcasting mellan studenter härifrån och studenter i Irak. Det var tydligen väldigt coolt och jag önska jag hade kunnat vara med där. Sedan skulle vi få tillbaka våra arbeten vi gjort för länge sen men då hade hon missat mitt arbete så jag skulle komma tillbaka vid tolv och få det då. Vid tolv kommer jag men hon har inte börjat läsa det. Så hon läser det då och jag får vänta. De tog henne tio minuter, för allt det jobb jag la ner på det, men jag fick väldigt mycket beröm för det och hon fråga om jag kan skicka över det till henne och ha som exempel för framtida klasser så dom kan se hur arbetet ska vara gjort. Det var kul att höra och jag fick som sagt 100 % på det.

Sedan gick jag till biblioteket för att skriva på min final för kommunikationen som ska in på måndag men jag åker ju till NY på torsdag så jag måste typ göra det innan jag åker. Jag fick däremot ganska lite gjort och var väldigt lätt störd. Jag har haft den här hemska huvudvärken och stressade känslan för länge nu. Det känns om jag går på socker och koffeinkickar hela tiden för att överleva. Dessutom äter jag väldigt dåligt och sover dåligt också. Jag vill bara att den här terminen ska vara slut nu! Snälla!

Jag kom hem sen för att senare skulle jag träffa Cameron för igår kväll fick han reda på allt om NY och ville höra mer om det idag så vi skulle ses efter att han jobbat klart. En och en halvtimma efter att han sa att han skulle sluta jobba hade han fortfarande inte hört av sig och jag var väldigt irriterad. Leigh fråga om jag ville med på gymmet och egentligen hade jag massa plugg men pallade inte och ville bara träna. Så jag hängde med och vi träna i en och en halv timma och det var precis vad jag behövde just då. Jag blir helt konstig av att inte träna. Dessutom hade jag en dålig dag överlag.

Han hade hört av sig när jag var på gymmet och sa att han hade spelat tennis efteråt men undra vad jag gjorde. Jag är så trött på folk som inte respekterar andra människors tid. Som att man ska sitta där och vänta på dom eller vad? Det var bara väldigt dålig tajmig också att pricka in och göra mig sur en dag som idag också. Dessutom är det hela NY resan snart och saker som måste fixas och sedan allt annat i skolan som måste bli klart nu så här i slutet. Pallar inte.

Inga kommentarer: