tisdag 25 maj 2010

25 maj - It's sunny but it's cold but itn't raining, yet

Imorse var jag ute på en löprunda och jag hade faktiskt träningsvärk i benen vilket kändes konstigt efter en kort runda igår men så är det ju i början. Jag ska försöka göra några korta rundor nu i några veckor så jag kan börja sen på allvar i mitten av juni med försäsongen.

När man bara har en vecka kvar så får man använda vad man behöver så idag laga jag pannkakor till mig och Emily för lunch. Det är kul när man faktiskt har tid att göra sådant. Sedan var jag på skolan för, förhoppningsvis sista gången, och fick mina slutbetyg skickade till NY.

Idag har det varit soligt men det är kallt. Vinden är kall även om vinden har lugnat ner sig. Det blev däremot inget beach väder direkt för mig och Emelie vilket var lite synd. Jag vill ju jobba å brännan innan jag kommer hem men förhoppningsvis blir helgen varmare. Det regna i SF idag däremot och det ska komma hit imorgon.

Emelie kom förbi sedan och vi gick upp till Mesa och hade Blenders, så gott att jag inte har haft det innan. Sedan åt vi middag där uppe. Det var kul att se henne en sista gång innan vi båda åker hem till Sverige även om jag kanske ser henne i sommar där hemma.

Nu blir det lite Gossip Girl för att komma in i mer NY stämning.

Inga kommentarer: