måndag 3 maj 2010

2 maj - Even if I was sitting in the library writing a damn research paper I could not be happier

Imorse vaknade jag efter ännu en ganska lång natts sömn. Jag ville utnyttja dagen så gott det gick så jag gick iväg till skolan och låg ute i solen och pluggade. Jag hade massvis att göra inför veckan som kommer: två prov, två uppsatser och ett quiz. Jag fick gjort en del där ute i skolan och gick sedan bara hem och åt lite snabbt innan jag gick iväg till biblioteket och pluggade för att vara mer effektiv, vilket faktiskt funkade ganska bra. Jag fick skrivit klart hela mitt research paper så imorgon kan jag lämna in det. Fasten jag satt ensam i biblioteket och skrev på ett väldigt frustande lång arbete så var jag ändå väldigt glad. Det är nästan jobbigt, jag vill inte vara så glad och jag försvinner bort i tankarna för mycket. Cameron lova komma förbi senare när han skulle Downtown för att köpa med sig kaffe till mig om jag behövde för att jag skulle kunna plugga. Däremot blev det för sent för att jag skulle känna att jag ville ha kaffe, svårt att somna har jag redan. Men han kom förbi en stund och sa hej bara innan jag fick fortsätta pluggandet igen. Jag har ändå fått gjort en hel del idag vilket är skönt även om det är en hel del kvar.

Jag låg inte ut i solen länge men jag låg bara på mage utan solkräm och att jag aldrig lär mig. Självklart är jag jätte röd och bränd på hela ryggen nu.

Inga kommentarer: