tisdag 11 maj 2010

11 maj - In fact it is not that long time left

Jag fick alla rätt på mitt statistik prov förra veckan! Jippi! Efter lektionen hade jag lunch på skolan med Sofia. Innan jag var tvungen att ta tag i allt som var tvunget att bli fixat idag. Papper att lämna in här och där och skrivas ut, samtal till coach Owens i NY och plugg. Jag fick ändå gjort en hel del idag vilket var bra. Imorgon måste jag packa däremot inför NY! Jag fick reda på att jag inte får sova på campus för de har nya strikta regler nu så jag har fått ett hotellrum på ett hotell precis i närheten vilket inte är helt fel det heller. I övrigt ska jag mest bli visad runt på campus och få prata med en studievägledare osv. Det känns väldigt overkligt att jag åker på torsdag måste jag säga.

Cameron var förbi en stund men inte så länge för vi hade båda massa att göra ikväll. Han har däremot fått reda på att han börjar jobba nere i Newport den 24 maj! Två veckor! Sen åker jag hem till Sverige om tre veckor. Hjälp! Jag är inte redo. Nu är det bara så mycket annat också så det är svårt att förstå någonting och liknande. Men det är ett faktum att tiden går väldigt fort och att det inte är långt kvar.

Inga kommentarer: