måndag 24 maj 2010

24 maj - Goodbye but not goodbye

Imorse var jag uppe tidigt för Sofia skulle komma förbi en kort stund och säga hejdå innan hon skulle lämna SB med sina föräldrar. Det var kanske sista gången jag såg henne nu men förhoppingsvis ses vi på flygplatsen på måndag för hon flyger hem samtidigt med sin familj som jag flyger men det är inte samma plan. Så det var ett hejdå men inte ett hejdå och för den delen säger jag inte hejdå, jag säger vi ses!

Sedan skulle jag säga hejdå nummer två för dagen till Cameron som skulle ner till Newport idag för han ska börja jobba där nere. Men det var också bara ett hejdå men inte ett hejdå för han kommer tillbaka hit upp i helgen så då kan jag se honom igen.

I övrigt har jag fått fixat med en hel del saker och dessutom varit ute och sprungit för första gången på tre veckor! Det blev en löprunda på stranden och det kändes helt okej förutom att det blåste väldigt mycket idag igen. Jag har börjat rensa bland mina grejer också vilket behövs för jag har en hel del att gå igenom.

Idag är förresten exakt en vecka tills jag kommer hem till Sverige och lämnar SB! Wierd!

Inga kommentarer: