lördag 14 mars 2009

Fredagen den 13e mars

Tror ni inte jag satt uppe till klockan tre på natten och försökte få tag i dom där biljetterna?! Tror ni jag gick några? NEJ! Jag är så sur jag satt uppe till klockan tre på natten en vanlig torsdag bara för att få tag i U2 biljetterna och ändå fick jag inga. Vid tre la jag ned det hela för jag somna i soffan. Jag är så arg! Jag vill verkligen gå! Den konserten kommer bli så sjukt bra. Dessutom är det ett bra förband också. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag ville ha en biljett. Så jag var uppe helt i onödan vilket gjorde att jag var sjukt trött hela nästa dag. Däremot var det en liten ljusglimt med att vara uppe för jag fick pratat med Amanda och Angelica på MSN samtidigt. Annars hade jag somnat tidigare kan jag lova. Så om någon på denna jord har en biljett och vill sälja den till mig, let me know! Annars kommer jag gå på deras konster dom har i LA i höst om jag är kvar här då. Den kan jag i sådan fall inte missa!

Som sagt jag var sjukt trött hela dagen och hade huvudvärk och allt. Jag fick pratat med mamma på Skype på morgonen. Det är tydligen snö där hemma vilket känns väldigt konstigt. Idag hade vi riktigt varmt. Jag låg och solade på planen innan träningen medans jag prata med Jason, en kille i mitt lag som är barndomskompis med Emily. Han bjöd över oss till dom senare på kvällen för dom skulle fira hans rumskompis födelsedag. Träningen var bra men jobbig. Mina ben är fortfarande väldigt sega. Vi hade speed träning idag och vi gjorde 100 upp till 200 meters intervaller. Jag gillar speed workouts faktiskt och är ganska bra på dom om man jämför med mina långdistanstjejer.

Många skulle ut till IV ikväll för det var ett ganska känt band från San Diego, Through the Roots, som skulle spela där ute så jag och Emily bestämde oss för att gå ut. Vi gick först till Jason och hans kompisar en stund innan vi tog bussen tillsammans ut till IV. Först gick vi till Davids där det knappt var något folk alls men vi var där en stund och spela beerpong. Sedan gick vi ut och träffa Ryan och Ramsey innan vi gick vidare till The Marley house för att se det bandet som skulle spel där. Dom var faktiskt riktigt bra och det var mycket folk och många man kände. När de hade spelat klart vid tolv skulle vi på efterfest men istället gick jag och Emily till Free Birds och åt mat. Leigh var sedan så snäll och kom ut och hämtade oss i IV vilket var jätte skönt. Det var faktiskt för en gång skull en riktigt lyckad kväll i IV.

Inga kommentarer: