tisdag 24 mars 2009

24 mars - Solen gör folk på bättre humör

Imorse gick allas larm på hela morgonen mellan sex och sju och efter att dom väl gått kunde jag ändå inte somna om fasten jag var jätte trött. Det är för mycket som går i huvudet på mig för att jag skulle kunna somna om. Istället gick jag upp. Åt frukost och gick sedan ut på en löprunda. Idag skulle vi nämligen ha egen träning för coach skulle på något möte. Det var en riktigt fin morgon. Det är då Santa Barbara är som bäst. Jag tog en runda ut på piren också och sedan var jag på Stadion en stund. Jag var på dåligt humör innan löprundan men det fick mig på bättre humör faktiskt.

Efter min bokföring var jag så sjukt trött så jag vill bara hem och sova. När jag precis kom hem blev jag bjuden på fest ikväll precis i huset bredvid men jag var så sjukt trött och vill bara in och hade ingen lust att prata över huvudtaget. Jag sov i en och en halv timma och gick sedan upp och hade en sen lunch. Sedan satt jag ute i solen hela eftermiddagen och pluggade ekonomi inför provet imorgon. Det var riktigt skönt och varmt. Jag satt där nästan i tre timmar. Ikväll ska jag försöka sova tidigt för jag vet att jag verkligen behöver det. Min huvudvärk är inte kul just nu. Om det hade varit dåligt väder idag hade det varit en viktigt dålig dag men vädret gjorde dagen bättre än väntat. Det är nog det jag uppskattar mest med Santa Barbara.

Inga kommentarer: