måndag 9 mars 2009

9 mars - Now, even, I can be on Top

Idag var det väldigt segt att gå upp så fruktansvärt tidigt eftersom vi ställt om tiden. Dessutom hade jag prov på morgonen klockan åtta som egentligen var sju. Det gick däremot bra tror jag. Det är däremot svårt att säga hur bra det gick men jag kände jag kunde det mesta. På ekonomin idag fick vi tillbaka våra prov från förra veckan, ännu ett A tror jag (de är curved, baserade på hur bra alla gjorde) men jag är nästan helt säker på att det är ett A. Träningen idag var grymt seg. En timma hade vi idag men det var en timma av pina. Mina vader är jätte krampiga och stela och de hade behövt en riktig massage för att lösas upp. Jag hade nog däremot behövt en helkroppsmassage också, känns som jag hade behövt det just nu. Synd bara att sådant är så dyrt. Dessutom känner jag av min förkylning fortfarande men jag tog det ganska lugnt.


Idag såg jag något så fantastiskt! U2 kommer till Ullevi i sommar! De kommer tillbaka! Jag vill verkligen gå. (någon som vill med?) Jag kommer ihåg sist när de spelade i Göteborg. Det var precis innan jag började lyssna på dom, sedan dess har jag ångrat så att jag inte började lyssna på dom innan så att jag kunde sett konserten. Nu är det tillbaka och jag vill inte missa den 31 juli på Ullevi. Biljetterna är däremot dyra och de kommer vara svåra att få tag på. Det är väl inte riktigt vad jag borde lägga pengar på men jag hade verkligen velat gå.



Vet ni vad? Now, even, I can be on Top. Jag kan söka till Top Model! För till säsong 13 söker de bara tjejer som är under 170 cm och inga som är över. De har uttagning i LA i slutet av mars. Jag och Emily prata om att gå. Det hade bara varit så kul. Inte för att vi är särskilt seriösa men ändå. För en gång skull kan också vi korta människor få synas. Jag tror jag ska gå och titta på första avsnittet av säsong 12 nu för att komma i stämning. Det här är bara så kul. Jag kan inte annat än gilla programmet fasten det egentligen är riktigt dåligt.

Inga kommentarer: