söndag 22 mars 2009

22 mars - Söndag!

Idag vaknade jag upp och var tvungen att börja ta tag i dagen på en gång. Först plugga jag lite business inför mötet. Sedan var det frukost och lite mer plugg och annat fix. Sedan tog jag cykeln ner till Santa Cruz i stormvindar och handlade lite mat. Annat jag hann med idag var Business möte på biblioteket vilket inte gav särskilt mycket men ändå. Storhandling på Ralphs med Emily. Hennes bil dör hela tiden om man inte kör den så hon vill verkligen köra mig dit vilket jag inte tackade nej till. Så nu har jag mat hemma. Idag fick jag också gjort spenatsoppa. På något konstigt sätt fick jag ett sådant sug efter det under veckan så jag var bara tvungen att göra det. Problemet var väl bara det att jag var mer än sopphungrig och det blev inte lika bra som jag hade hoppats på. Tror jag använde för mycket vatten och för lite matlagningsgrädde och kryddor. Så det blev inte så spännande direkt. Ännu en söndag var sedan över och lite nyttiga saker avklarade.

Inga kommentarer: