måndag 16 mars 2009

16 mars - En solig men seg dag

Imorse var det inget kul att gå upp alls. Jag och Emily var sjukt trötta när vi släpade oss till skolan och fick ett skrattanfall så folk trodde det var något seriöst fel på oss. Men det var precis en sånt där ”jag är så trött och skrattar åt allt”-tillfälle. Businesslektionen var helt okej och ekonomin också, inget märkvärdigt. Träningen idag var jobbig men väldigt bra inför fredags tävling. Vi sprang 2*400m, 4*1000 m och 2*400 m som huvudträning idag. Det var många varv och tufft men just nu behöver vi sådana träningar eftersom vi har 5K på bana på fredag. Jag är riktigt nervös det är 12,5 varv och mer än 20 minuter. Idag sprang vi däremot 14 varv på träningen. Det var däremot varmt och soligt idag vilket var skönt. Så man kan få lite färg också.

Sedan var det segt att ta tag i pluggandet när jag kom hem. Dessutom har jag bara ätit och ätit, jag kan inte sluta och jag hatar det. Jag vet inte om min kropp kanske kräver mat hela tiden för att jag bara äter samma mat hela tiden så min kropp vill ha något annat också därför blir jag inte mätt. Däremot har jag konstigt nog gått ner i vikt vilket inte är logiskt någon stans. Jag måste hitta nya recept och laga något nytt snart. Mamma hjälp! Nu är jag jätte trött och ska försöka gå och lägga mig faktiskt. Kan behöva en hel del sömn i natt.

Inga kommentarer: