lördag 28 mars 2009

28 mars - Stressigt värre

Jag och Emily vakna tidigt idag för idag skulle vi hinna med så mycket innan vi kunde bege oss iväg norrut för vår Spring Break trip. Hon gick ut på sin promenad och en säng till gymmet och jag gick ut på min långrunda på 90 minuter. Jag gick ut redan vid åtta för jag skulle sedan jobba på en high school friidrottstävling för laget vid halv elva och direkt efter det så skulle vi vara tvungna att åka för att hinna upp till Santa Cruz. Jag hann däremot både springa och göra mig klar i tid. När jag väl kom dit däremot fick vi reda på att hon som höll i det inte alls ville ha så många där som vår tränare hade sagt till oss. Så därför fick vi sitta i solen en timma och vänta. På något sätt stressar sånt mig eftersom jag hade kunnat vakna senare eller hunnit packat klart helt och hållet istället. Däremot försökte jag njuta av det otroligt fina och varma vädret som det faktiskt var och titta på friidrotten. Sedan fick vi jobba där i alla fall, sälja korv och hamburgare och annat i kiosken. Det var ändå helt okej och det var kul folk som jobbade vilket var bra. Jag var ändå hyperstressad hela dagen och på det drack jag mängder av kaffe så jag var helt hyper. Jag fick däremot gå hem en timma tidigare för de behövde inte ha alla där hela passet så jag gick först vilket var bra. Väl hemma packade jag klart, åt lite och sedan väntade på att dom andra skulle komma hem så vi kunde åka. Jag har nog inte känt mig så hyperstressad på riktigt, riktigt länge som jag var idag. Jag skakade nästan, vilket inte är bra jag vet men jag kunde inte lugna ner mig alls. Till slut var alla hemma i alla fall och vi begav oss iväg i en fullpackad bil norrut.

Vid tio kom vi väl fram till Santa Cruz
där vi skulle sova för natten hos Emilys bästa kompis som går på universitet där. Vi gjorde däremot inget alls på kvällen för alla var trötta och vi ville hellre ta tag i morgondagen.

Inga kommentarer: