torsdag 19 mars 2009

19 mars - Äntligen torsdag

Bokföringen idag var okej. Jag är däremot ganska skoltrött och vill nu bara ha spring break men det är bara en vecka kvar. Och nu är det faktiskt helg. På träningen idag var vi tvungna att förbereda för tävlingen imorgon som kommer bli så stor. Det kommer 15 lag hit! Förra året var det 7 lag och i alla WSC tävlingar är det bara 4 lag med. Så det kommer bli sjukt mycket folk och fint väder så det kan nog bli en bra dag ändå. Hoppas bara jag gör bra ifrån mig. Det kommer var så mycket folk där jag känner vilket gör mig nervös. Jag vet att Paige kommer göra riktigt bra ifrån sig och jämfört med henne kommer jag inte alls se bra ut även om jag gör ett bra eller dåligt lopp. Jag ska däremot klara de där 12,5 varvet med Amber. Vi ska få en bra tid tillsammans för vi klarar inte det själva. Jag är glad jag har henne där ute. Det är egentligen inte själva sträckan som orar mig det är inget fara alls. Det är det att jag vill få en bra tid och ska klara av det. Jag vill få en bättre tid än mitt PR i Cross Country på 22:06 men coach tror vi kan springa på lågt 20 min. Det är fort, det är 96 per varv. Jag måste säga jag är jätte nervös och rädd för imorgon. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig. Önska mig lycka till!

Ikväll var jag med Emily hos hennes kusin och satt barnvakt. Vi åt massvis och bakade. En mysig kväll så. Nu ska jag däremot gå och lägga mig för jag borde få en bra natts sömn.

Inga kommentarer: