fredag 31 oktober 2008

1 november - Dagen efter utan några större ansträngningar

Jag mådde inte särskilt bra när jag kom hem så jag åt lite och sedan gick jag och la mig och sov igen. Jag vaknade sedan vid tre och mådde mycket bättre. Därefter åt jag lite mat och bara gjorde ingenting. Jag tittade på TV och pratade någon timme eller två med min underbara Frida på msn. Jag saknar henne, hon är underbar. Egentligen hade jag en söndag som alla andra brukar ha fast det var lördag. Jag gjorde inte mycket. Sedan gick jag och köpte glass och såg mera på TV. Det var ingen i lägenheten som ville ut till IV så det skulle vara filmkväll här. Jag däremot gick upp till Chris och såg på film där med honom och hans roommates och deras kompisar som var på besök över helgen. Det har varit så mycket folk här på besök över helgen som ville fira Halloween i IV. Det kommer folk hit från hela Kalifornien och överallt. Det är sjukt faktiskt. Vi hade en mysig kväll bara och det var precis på min nivå. Pallade inget festande eller något större. Sedan stannade jag där för gå hem själv är ingen bra idé i det här landet. Dessutom regnade det faktiskt. Det är sån skillnad mot Sverige för här går inte folk ut om det är mörkt. Jag vet egentligen inte hur ”farligt” det är en ibland känns det som att det verkar vara livsfarligt vilket jag inte tror det är.

Inga kommentarer: