tisdag 21 oktober 2008

21 oktober - Vanlig tisdag fast helg-funderingar

Idag var det först PD 140 med de stora, svarta amerikanska fotbollsspelarna och några få till. Vi gick igenom alkohol och hälsa. Därefter var det Economics. Vi fick tillbaka våra analys papper och ingen fick typ 100 på det alla fick typ 70, inklusive mig, fasten jag bara hade ett litet fel som hon sa till mig att jag egentligen hade förklarat bättre men att vi inte skulle göra så. Så det blev typ ett C på det. Helt otroligt när jag inte ens hade fel men vi har två till analyser och en av dom får man ta bort sedan så vi får hoppas på dom andra helt enkelt. Nästa är om en vecka men då kommer jag vara i Santa Maria och springa WSC Championship så jag måste komma in tidigare på måndag och göra det med en annan klass då. Dessutom fick vi tillbaka våra prov från förra veckan. Som jag trodde fick jag fullt på mattedelen men teoridelen fick jag sämre på vilket drog ner betyget på det.

Annars var det träning idag. Vi sprang 300 meters intervaller borta på East Beach Baseball plan. Det gick bra och var en ganska lätt träning. Jag hade en bra löprunda tillbaka där jag och Ivana pratade ut om livets alla problem. Sedan var det Ice-bath och efter det jag med Chris, Nick och Kevin och åt lite i kafeterian. Sedan eftersom jag redan hade ätit slapp jag gå hem för det så jag gick till biblioteket och gjorde klart min bokföringsläxa. Väl hemma igen har jag inte gjort så mycket. Svarat på lite mail och fixat lite här hemma.

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med helgen som kommer. Frö nu kanske jag har en hel fri helg, för första gången sen i augusti och d vill man ju hitta på något. Däremot vet jag inte om jag har Cross Country i helgen och dessutom är det en jätte viktigt tävling på tisdag, WSC Championship och om vi inte presterar bra där blir det inget mer tävlade för i år och det hade varit tråkigt. Vissa ska till LA och jag kanske ska med men jag vet inte. Sedan finns det en del andra alternativ också men jag vet inte vad jag vill göra. Det är dumt att jag så sent som nu fick reda på att jag nog är helledig fredag-söndag annars hade jag kunnat planera in en lite trip för den här helgen sedan innan. Vi får se vad det blir jag får överlägga och kolla upp allt innan. Det tar vi imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det på helgens tävling då..?
/Charlotte