lördag 1 november 2008

2 november - En söndag som alltid

I morse gick jag och Chris Downtown och åt frukost på ett mysigt ställe nere vid piren. Jag åt pannkakor och vad jag har saknat det. Jag får faktiskt ta och laga pannkakor här för vad gott det är. Sedan gick jag hemåt och vem ringde inte mig då. Jo min coach. Det var jätte pinsamt för vi har så dålig mottagning i lägenheten så man hör nästan inget dessutom hade jag lagt in hans nummer som Justus. Fråga mig inte varför. Till slut kom jag ut i alla fall och efter att jag frågat hundra gånger vem det är säger han vem det är och fråga om jag sov. Pinsamt! Jaja för att komma till saken, han fråga om jag ville springa på So Cal Championship i Bakersfield på fredag. Om jag vill! Självklart. Han tala inte riktigt om varför vi fick göra det nu ändå men hela tjejlaget får nu åka till So Cal och får ännu en chans. Jag blev verkligen jätte glad även om jag känner mig lite ur form och nertaggad men det kan vi nog ändra på tills på fredag. Det är som att få en andra chans och den ska jag ta vara på. Vi skulle få reda på mer detaljer imorgon om hur det hela gick till och liknande så ni får vänta och se tills imorgon.

Så därför gick jag ut och sprang i 35 minuter vilket kändes helt okej. Sedan tog jag en lång och välförtjänt dusch och sedan åt jag en äcklig burksoppa jag hade i skåpet. Därefter har jag pluggat lite halvdant för jag orkar inte är inte alls på plugg humör. Därefter har jag inte gjort så mycket. Tiden går fort och nu är ännu en söndag över.

Inga kommentarer: