lördag 18 oktober 2008

19 oktober - Plugg-dag på biblioteket inför måndagens alla midterms

Idag vaknade jag seg och trött och inte alls på plugg humör men jag hade inte mycket val. Jag var bara tvungen att få det gjort för måndagen hade två mid-terms på schemat och en av dom är typ 35 % av mitt betyg i den kursen så den är ganska viktig med andra ord. Den andra mid-termen i bokföring är däremot lika viktig den eftersom om man missar på en sänker det hela snittet i hela kursen. Jag började plugga lite bokföring här hemma först. Vid ett hade jag bestämt att träffa Emil uppe på biblioteket för att plugga Investment. Jag var på biblioteket i hela 6 timmar och fick jätte mycket gjort men kände inte jag hade helkoll på det ändå. När jag kom hem åt och lite och sedan fortsatte jag plugga en hel del. Trött gick jag sedan och la mig för att orka med morgondagen. Önska mig lycka till!
Här, på biblioteket, spenderade jag hela min söndag

Inga kommentarer: