tisdag 6 januari 2009

7 januari - Känner mig lite mer hemma i lägenhet idag

Idag har verkligen inte varit något märkvärdig dag alls. Jag gick inte upp förens halv 12 och innan jag ätit frukost, gjort mig i ordning, pratat med folk där hemma på msn och annat hade nästan halva dagen gått. Jag gick ut på en löprunda med träningsvärk i benen så det var väl inte det roligaste men vädret var jätte fint. Det ska vara fint väder hela veckan och upp mot 20 grader till helgen. Idag var det nog en 17 grader och sol, inte fy skam inte.

Sedan har jag fixat mera med mitt rum och packat upp grejer och satt upp kort m.m. så nu ser det ännu mer ut som jag också bor här. Jag börjar känna mig mer hemma i lägenheten nu också och idag kändes bättre än igår men det är fortfrande tyst här alltså. Annars har jag sett lite Gossip Girl nu ikväll. Jag tror jag ska gå och lägga mig snart är jätte trött fasten jag sov så länge idag. Imorgon ska jag nog försöka ta tag i dagen lite tidigare också kanske ta mig en tur till stan. Vi får se.

Bilder på lägenheten kommer snart, jag lovar.

Inga kommentarer: