lördag 17 januari 2009

17 januari - En lördag i solen och ett extremt sötsug

Även idag gick jag och Leigh och solade på gräset. Jag fick till och med bikinilinjer tillbaka som hade försvunnit under lovet. Mina ben är faktiskt riktigt bruna! Sedan skulle jag springa idag, långpass. Det var däremot ingen kul runda alls. För det första var jag väldigt osugen. För det andra fick jag så ont i magen att jag var tvungen att gå en del och vända innan jag egentligen skulle. Det var ingen kul löprunda alls. Annars har det inte hänt mycket mer idag faktiskt. En väldigt lugn dag men det har varit skönt. Nu ska jag nog gå och se en film eller något.
Jag vill ha!!!! Nu!

Det tråkiga med att ha flyttat hit nu är att jag har flyttat längre ifrån mataffärerna. Nu är jag precis mitt emellan. Just nu är jag så godis/glassugen så det finns inte. Men om det är värt en ca 45 min promenad i mörkret själv vet jag inte riktigt. Det blir ju billigare så här men jag är så sugen. Jag vill ha bil eller någon som fixar hem glass till mig nu. Hade varit så gott.

Imorgon är det söndag och dum som jag är hade jag tänkt åka till State St. imorgon för att fixa en hel lista med saker. Men det är ju söndag och jag behövde bland annat gå till banken, posten och apoteket. Smart av mig när jag sedan kom att dom har ju inte öppet. På måndag är det heldag också så då kan jag inte fixa det heller. Dumt, dumt. Jag kanske går dit ändå och fixar det andra eller så väntar jag tills på tisdag med allt. Får se. Kanske solar imorgon istället. Vi får se vad jag känner för.

Inga kommentarer: