torsdag 22 januari 2009

22 januari - En sväng på stan och spelkväll

Idag skulle jag hinna med saker innan träningen hade jag tänkt så jag ringde Sofia på morgonen och vi bestämde för att ta bussen in till stan och fixa lite ärenden. Jag fick beställt checkar på banken bland annat och köpt vykort och frimärken för nu ska jag bli bättre på att skicka kort! Sedan blev det lunch på Pinkberry som nu äntligen öppnat i Santa Barbara också, vilken mina lagkompisar tycker är årets händelse. Visst det är jätte gott men vi behöver ju inte överdriva allt för mycket. Träffade även på AC och Vicky på stan. Sedan var vi tvungen att ta bussen tillbaka, för jag hade träning och Sofia skulle till skolan.

Benen var sega under träningen men det var bara en lugn dag så det gjorde inte så mycket. Det blev därför en ganska kort träning. Väl hemma lagade jag jätte mycket mat, så jag slipper det på ett tag. Senare gick jag ner till Alina och var där ett tag innan vi gick vidare hem till mig. Väl här hade vi spelkväll jag, Alina, Emily och Leigh. Det var jätte mysigt!

Inga kommentarer: