tisdag 11 november 2008

11 november - Veterans Day med plugg och uppdateringar från Sverige och Italien

Det är ganska frustrerande när mina favoriter finns så långt bort, ändå borta i Sverige. Idag fick jag däremot pratat med dom allihopa vilket var kul och skönt att få prata av sig lite. Ni är bäst!

I övrigt är det Veterans Day här i USA idag så det är helgdag vilket betyder ledigt! Jag har däremot levt i min bokföringsbok och lite i min ekonomibok hela dagen idag. Prov imorgon och på trosdag så jag hade inte mycket val. Sedan fick jag ju en pratpaus, en ganska lång en, med mina tjejer där hemma i Sverige. Jag hoppas det går bra imorgon på provet i bokföringen. Annars har dagen varit ganska ointressant från någon annans synvinkel skulle jag kunna tro så jag ska inte tråka ut er.

Inga kommentarer: