onsdag 12 november 2008

12 november - Top Model onsdag

Idag hade jag midterm i bokföringen, det gick helt okej. Sedan hade jag träning och vi var ute och sprang och sedan spela vi freesbee. Annars har jag pluggat inför mitt prov i ekonomi som jag har imorgon och lagat lite mat.

Mellan pluggandet såg jag på Top Model, det är ju onsdag. Nu är dom bara tre kvar, så nästa onsdag är final. Jag längtar redan. Sam är kvar (som går på min skola) även om jag tyckte hon var sämst idag. Det var nästan tur att det bara var jag hemma för hur patetisk är jag inte som till och med kan börja gråta till Top Model?! Haha men det är jag det.

Jag fryser så mycket hela tiden. Jag börjar undra över mina värden kanske inte riktigt är som dom ska vara. Det är däremot läge att gå och ta blodprov nu så jag ska försöka fixa det imorgon, så får vi väl se. Jag hoppas inget är fel för det bara komplicerar till det hela om det hade varit så. Dessutom är jag så hungrig hela tiden. Det är jätte jobbigt för jag är inne i en period när jag tycker matlagning, handling och äta är så tråkigt. Jag saknar mammas mat!

Imorgon är torsdag och sista dagen innan helgen börjar. Ska bli så skönt. Det ska bli fint väder i helgen också så det ser jag fram emot. Dessutom är det här typ första helgen på riktigt länge jag inte har Cross Country tävling eller träning, ska bli skönt faktiskt. Jag ska försöka få lite nyttiga saker gjorda, som klippa mig, köpa en jacka, träffa en doktor m.m. Sedan får vi se vad jag hinner med men något av det ska väl jag få gjort. Sedan händer det säkert massa annat också förhoppningsvis. Ska bli skönt att vara ledig några dagar bara.

Inga kommentarer: