lördag 15 november 2008

16 november - Ännu en sommardag i november



Idag gick jag upp vid tio och pratade med mamma på Skype. Jag var inte på något toppen humör idag för jag var trött och mest irriterad trött kände jag. Föråt alla som blir drabbade men man kan inte alltid vara på toppen humör. Därför gick jag sedan till poolen själv och låg där och solade för idag var det ännu en riktig sommardag i november. Runt 27 – 30 grader. Tre timmar låg jag där och det var jätte skönt. Även om det var andra där var det skönt att bara vara där ”själv”. Kände jag behövde lite egen tid. Jag fick en hel del färg också! Vid två däremot börjar träden täcka solen så då gick jag hemåt igen till lägenheten.


Resten av dagen hände inget uppseendeväckande direkt. Pluggade lite och åt lite och fixa med lite små saker. Sedan hamna jag framför TV:n. Först såg jag slutet på Something’s gotta give som jag redan har sett massor av gånger mycket pga. av att mamma verkligen gillar den filmen. Sedan hittade jag the Notebook på en annan kanal. Jag gillar verkligen den filmen, så bra!


Imorgon är det en ny vecka och jag är otaggad. Vet inte varför men jag hade en vanlig söndag i mitt eget liv om man säger så. Har jag någonsin haft en riktigt bra söndag det senaste?

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjukt avundsjuk! //Christian =)