söndag 16 november 2008

17 november - Just one of these days

Idag var inte riktigt min dag, fråga mig inte varför jag bara vara inte på humör idag.

Just one of these bad days when you want to go to sleep and wake up later and feel that everything is so much better...

Jag fick tillbaka mitt bokföringsprov och fick 81. Det var bara 85 frågor men han hade räknat ut mitt medel på proven på att det var hundra frågor så jag vet inte om jag fick 81 % rätt på provet eller om jag faktiskt fick 81/85. I sådana fall fick jag över 95 % vilket är sjukt bra. Jag måste fråga honom på onsdag hur han hade gjort för det verka konstigt. Började nästan fundera på om jag hade missat 15 frågor och det hade ju varit så typiskt men jag kollade och det var bara 85 frågor när jag gjorde det. Jaja vi får väl se.

Jag var så omotiverad för träningen idag och ville inte alls vara där men jag gick ändå dit. Vi sprang och sen spelade fotboll på stranden. Sedan gick jag hem och duscha och sov någon timma innan sista lektionen för dagen. Till nästan måndag ska vi göra en portfolio i Investment kursen. Ska sitta med det på onsdag och förhoppningsvis ska det inte ta mer än den dagen.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis känna att saker och ting är bättre imorgon.

Inga kommentarer: