söndag 23 november 2008

24 november - Valt kurser och presnterat vår portfolio

Idag var jag jätte trött när jag vakna men jag var tvungen att vara uppe vid åtta för idag fick jag börja välja mina kurser. Jag fick som tur Managerial Accounting och Macroeconomics dom tiderna jag ville ha dom. Senare när jag kom hem idag vid ett såg jag att bokföringen faktiskt redan var full. Så det var tur att jag fick välja idag och inte imorgon som dom andra av mina roommates får. Jag läser 15 units och dom 12 denna terminen så därför får jag förtur framför dom. Jag valde däremot inte fler kurser nu men jag ska välja Track och någon mer kurs. Vi får se vad det blir men de andra kurserna jag funderar på finns det mycket platser kvar på så jag behöver inte välja det idag.

Idag hade jag först bokföring och sedan gick jag faktiskt hem och gick inte på träningen. Det skulle bli så stressigt för jag skulle plugga innan min kvällslektion inför vår portfolio redovisning. Jag skulle varken hunnit äta eller duscha så jag mailade coach redan igår och sa att jag inte skulle komma. Så jag gick hem sov en stund, försökte bli av med min hemska huvudvärk som inte släpper. Jag börjar känna igen det här mönstret från innan, tyvärr. Jag måste ändra på en del för att bli av med huvudvärken och inte försöka tränga bort det och äta värktabeller för det.

Vår redovisning, ja den gick väl okej vi framförde ju något och hade faktiskt tänkt men det var långt ifrån den bästa. I och för sig är det svårt att jämföra sig med sådan som jobbar på bank och är 30 år och har hållit på med det här hur länge som helst. Vi fick det gjort i alla fall och var inte sämst.

Nu är jag tillbaka hemma och är jätte trött, huvudvärk och borde verkligen sova!

Inga kommentarer: