tisdag 18 november 2008

19 november - Så var Top Model 11 också över

Nu har jag precis sett klart på Top Model säsong 11. Ni i Sverige får ursäkta men jag måste få säga vem som vann även om ni inte har haft möjligheten att se avsnittet än eller vilken säsong/avsitt är ni på? McKey vann visst hon var väl bra men jag tyckte Analeigh var bättre. Hon ser mer ut som en modell. Sam (på min skola) kom tvåa. Hon är söt och tog ganska bra bilder men jag tyckte inte hon heller var värd att vinna. Jag trodde innan att hon skulle åka hem mycket tidigare än så faktiskt. Nog med Top Model för den här gången.

Sam ..................... McKey................................ Analeigh



Skoldagen idag var väl helt okej. Hade bokföring och sedan pluggade jag Investment på biblioteket en stund med Emil. Därefter gick jag hem och sedan gick jag och Skaris till frisören här borta. Dom hade som tur var tid på en gång så jag fick det gjort på en gång. Det var så skönt att bara sitta där och dessutom blev det bra. Ser mycket fräschare ut nu och det behövdes verkligen. Det tog nog en timma och hon verkligen klippte det noga och föna det jätte länge men jag klagade inte. Var så skönt att få lite styling för mycket av det har det inte varit på sistone. Hon klagade däremot på mitt här som alla andra frisörer att det är väldigt slitet. Jag ska nog försöka fixa ett bra balsam och schampo för solen och allt här sliter ganska bra på håret alltså. Sedan har jag varit hemma och som alltid försökt göra hundra saker samtidigt. För man kan ju faktiskt äta, se på TV, sitta vid datorn och plugga samtidigt, eller? Imorgon är sista dagen innan det är helg igen.

Inga kommentarer: