torsdag 6 november 2008

6 november - Det är sådana tillfällen löpning är som bäst

Idag var jag uppe klockan kvart i sju. När hände det senaste? Jag minns inte ens. Jag skulle däremot hinna med och springa innan min lektion klockan halv tio så jag var tvungen att gå upp så tidigt i fall jag skulle hinna. Det var däremot värt det. Jag sprang uppe i Shoreline Park. Det är så vackert där uppe och speciellt en sådan här morgon när solen skiner och det börjar bli varmt och allt bara är så vackert. Jag måste gå up dit och ta kort så ni får se för det är inte mycket som slår den utsikten.

Däremot var jag uppe på Transfer Center med PD 140 klassen. Känns lite avlägset med transfer men det är ju ändå bra och få gå dit och titta lite och få reda på bra information. Om jag någonsin kommer behöva den information men, men det ingår i den kursen. Sedan hade jag ekonomi och genomgång, sista inför provet nästa vecka. Jag ska klara det provet alltså! Tisdag blir råplugg inför mina båda prov på onsdag och torsdag eftersom vi är lediga då.

Sedan var det möte med laget inför morgon dagens tävling. Det blir tidigt imorgon också för jag måste vara uppe på skolan halv nio imorgon. Sedan åker vi strax efter det mot Bakersfield. Det är samma bana som sist vi var där. Tre timmas bilresa norr ut en bit in i landet. Det är ganska torrt där men det ska inte bli så varmt imorgon så det är i alla fall skönt. Det kan gå hur som helst imorgon men jag ska ge allt så ser vi vart det leder till. Det är ju ändå bara en bonus att vi faktiskt får springa. Vi blev utvalda av ledning som det laget som hade presterat bäst under hela säsongen av dom laget som inte hade gått vidare. Önska mig lycka till!

Sedan ikväll var jag med Chris. Vi var först hemma hos honom och sedan gick jag med honom och såg någon teater på skolan som han var tvungen att se för en kurs han läser. Den var faktiskt ganska bra. Sedan följde han mig hem och nu är jag hemma. Snart ska jag gå och lägga mig så jag får tillräckligt med sömn inför imorgon. Ha en bra helg gott folk!

Inga kommentarer: