söndag 2 november 2008

3 november - Jag bara saknar dom orden så mycket

Idag var en konstig dag. Först var det någon random kille som sprang runt på Highway 101 med pistol så hela vägen var avstängd i flera timmar. Därför kom ingen från Isla Vista eller Goleta till skolan. Dessutom var det strömavbrott på skolan i flera timmar. Därför var min första lektion inställd, bokföringen tro det eller ej. Så jag gick till biblioteket och pluggande inför den midtermen som kommer snart. Jag fick inte gjort så mycket men en del. Därefter var det träning och det gick helt okej. Det var inte många där, typ vi fem tjejer som ska tävla på fredag och en del killar som höll oss sällskap på våra 200 meters intervaller. Jag känner mig ganska ur form men det kommer nog kännas bättre senare i veckan. Därefter gick jag hem, åt mat och plugga lite. Sedan gick jag upp till Investment lektionen och satt där i några timmar. Imorgon är det val så det kan bli en riktigt intressant dag faktiskt. Det är en stor dag här och jag tror det här valet är större än andra. Vote for Obama säger jag bara! Jag tror han tar hem det eller jag hoppas i alla fall väldigt mycket för det.

Idag fick jag ett underbart brev från min Amanda. Hon är bäst! Allts det är bara hon som skriver brev och jag älskar att få dom. Det skickas på tok för lite brev här i världen, det borde vi alla göra mycket mera. För hur kul är det inte att få dom. Att läsa hennes ord är som att komma hem och jag känner mig som hemma i hennes ord. Jag vet hur hon fungerar och hon hur jag fungerar. Jag saknar henne så då. Det är en hel del jag saknar med Sverige här borta och som gör att jag inte vill vara här längre än ett år. Speciellt mina vänner och min familj. Sedan hela tryggheten som finns i Sverige på alla sätt. Ena dagen känner jag att jag vill stanna här längre och andra inte. Ibland hade det varit så mycket lättare om man inte hade så mycket underbara människor där hemma i Sverige.

Tack för brevet!

Du ska veta att jag saknar dig enormt mycket för det finns ingen som du

Inga kommentarer: