måndag 1 september 2008

31 augusti - Grillkväll

Igår började dagen med lite plugg och så pratade jag med mamma på skype i en timma. Dom andra gick senare ner på beachen och spela volleyboll. Jag hade velat hänga med men jag kände det blir bara jobbigt med allt annat sen jag måste göra. Dessutom var det tvunget att köra min long-run igår och det tar ju sin tid. Jag var ute i en timma, det längsta här i Santa Barbara. Idag är det 45 som gäller tror jag om jag inte minns helt fel.

Sedan på kvällen drog vi hem till AC och CH på grillkväll. Åt god mat (fläskkotletter och pastasallad) och satt ute och hade det bra. Det var samma gäng som gårdagen innan. Det var jätte mysigt. Senare drog vi hem till Scandinavian Manison och hälsa på killarna där ett tag och sedan bar det av hemåt igen.

I natt hände något ganska konstigt. Jag vaknade med migrän mitt i natten, eller går det? Jag burkar aldrig få migrän så det får man ju på dagen. I alla fall hela huvudet pulsera och jag hade så sjukt ont i huvudet. Fick tagit mig upp och ta lite tabletter men jag hade inga migräntabletter med mig insåg jag där mitt i natten, så de fick bli vanliga bara. Det var migrän eftersom jag kände igen hela grejen med illamående, svårt att se, extrem huvudvärk men det kändes bara konstigt att vakna upp med det mitt i natten. Sedan vaknade jag i alla fall kvart i 12 och mådde mycket bättre men jag är mör och känner inte för en dag i solen direkt. Vi ska försöka hitta ett köksbord idag och jag måste plugga och springa. See you!

Inga kommentarer: