torsdag 18 september 2008

19 september - Grattis Fahlberg

Så var det alltså fredag. Dagen började med att jag skulle ha pluggat lite men så blev det inte. Jag hamnade framför Skype och pratade med mamma i två timmar. Jag saknar henne och famlijen och vännerna där hemma faktiskt. Sedan var jag tvungen att gå till skolan för att springa min halvtimma med Ivana. Det var egen träning idag innan klockan två eftersom det är tidig tväling imorgon. Vi skulle egentligen göra ntervaller också men vi hoppade dom för det var soccer-match på planen så vi fick typ inte vara där inne. Istället gjorde vi oss iording och gick upp på mötet med laget. Det var en del snack om allt inför tävlingen imorgon. Typ vanligt caoch-snack så att säga.

Sedan gick jag hemmåt och gjorde mig iordning för att seanre gå upp till Fahlberg och killarna för att fira Fahlberg som fyllde år. Dom andra var partysugna och det var väl jag också men jag höll mig till mitt vatten och kände mig riktigt duktig. Jag hade ändå kul och fick dansa för en gång skull. Här i USA dansas det för lite tycker jag på festerna. Då snakcar jag våra tjejutgångar när vi bara går ut och dansar och har kul. Sedan kom Fabian upp dit och när dom andra drog ut till IV för att fortsätta festa körde Fabian mig hem. Kände mig riktigt duktig som var ute med dom andra men jag drack bara vatten och sedan var jag hemma klockan tio igen. Däremot var dom andre hemma två timmar seanre för IV var tydligen inget kul den kvällen så jag missa absoult ingetning. Bara två dyra taxiresor fram och tillbaka och det kunde jag ju vara utan.

Bilder från kvällen


Inga kommentarer: