tisdag 23 september 2008

23 september - En vanlig tisdag

Det är så skönt att ta det lugnt på morgonen därför är det extra skönt att man börjar så pass sent varje dag. Då kan man gå upp vid halv nio och ha jätte mycket tid kvar ändå. Jag är nästan alltid själv på morgonen också vilket är skönt. Jag är ingen morgonmänniska som en del vet. Då är jag helst själv tills jag har fått vakna ordentligt.
Snart på väg till skolan...

Skolan var som vanligt idag inget märkvärdigt. Vi har lagt på recovery-passen med 15 minuter nu så vi är uppe i 45 min plus övningar och intervaller på bana på dom lugna passen. Det är sjukt men jag känner mig inte alls seg. Hur bra som helst. Det är så sjukt skönt att kunna träna på det här stället. Det är så motiverande att bara kunna träna på en hur snygg arena som helst med en fantastisk utsikt och allt. Dessutom kan man träna i bara sport-bh och shorts och bli solbränd på en och samma gång. Men det finns ett men man får den fulaste solbrännan, ett kors på ryggen och en hög ful ringning i halsen och shortsbränna. Finns det något fulare. Men så är det när man bor på ett sånt här ställe där solen alltid skiner. Man ska inte klaga det är en underbar plats att träna på. Man blir så motiverad och det finns så mycket att kolla på. Det har inte regnat en enda dag här när jag varit här. Vissa påstår att det kanske kommer lite regn i november och december men annars regnar det typ aldrig.

Mina träningsarean, kan inte sluta fascineras av hur vackert det faktiskt är

Det enda jag känner mig seg i just nu är min hjärna. Har pluggat för mycket typ men kan det ändå inte. Imorgon är det quiz i bokföringen på alla 280 sidor. Jippi! Inte direkt men jag måste göra det bara. Sedan har jag inte jätte mycket kvar den här veckan i skolan men jag borde börja lite på det som kommer nästan vecka eftersom mina måndagar är som dom är. Nu ska jag sova och gå upp tidigt imorgon och plugga det sista då. Ha det bra alla!

Inga kommentarer: