måndag 29 september 2008

30 september - En vanlig dag, sista dagen i månaden

Imorse var jag uppe tidigt för jag var verkligen tvungen att få pluggat det sista inför provet och göra klart läxan som skulle lämnas in innan provet. Jag fick i alla fall ihop allt innan jag var tvungen att gå upp mot skolan. Provet gick helt okej men betygskriterierna på proven är väldigt höga så vi får se vad det blir. Sedan var det träning, bara 30 minuter recovery. Det var segt idag och varmt. Därefter gick jag hem och pluggade lite och svarade på mail och sånt. Min lillebror jag saknar honom, hade fått ett jätte sött mail av honom. Imorgon ska jag försöka prata med dom där hemma innan skolan börjar. Jag vet inte men idag har inget händelserikt hänt i mitt liv direkt. Bara det vanliga men så är det väl.

Det är ganska kul för det är ganska många som läser min blogg. Jag har dagligen alltid ett antal läsare. T.o.m. en i mitt lag tala om att han hade försökt läsa den. Problemet är bara att han är amerikan och jag skriver på svenska. Han hade i alla fall gjort ett försök med att översätta det jag skrivit på någon översättningssida. Jag vet däremot inte om det är fler på den här sidan av jorden eller fler där hemma som läser den. Det är alltid kul att höra i alla fall att folk faktiskt intresserar sig för mitt liv och vad jag skriver. Jag gillar att skriva och när jag börjar så kan jag inte sluta. Så fortsätt läs och kommentera mina inlägg, det gör mig alltid glad! Nu ska jag sova. Ha det bra där ute!

Inga kommentarer: