lördag 30 augusti 2008

31 augusti - Lördag och ändrade planer

Lördagens plan var från början att gå på svensk kräftskiva men så blev det ju aldrig. I alla fall dagen började segt och jag bestämde mig senare för att ta cykeln ner på stan för att köpa något att ha på mig och lite annat. Det gick sisådär och jag hittade inga kläder och sportaffären var stängd när jag kom dit. Jag fick i alla fall köpt en mascara, för 150: - som man alltid annars får betala 250: - för i Sverige och Europa. Så det var bra i alla fall.

När jag kom hem igen möttes jag av en Skaris med en bruten tå. Därav blev det ingen kräftskiva för han kunde inte gå och vi ville inte lämna honom ensam kvar i lägenheten en lördag kväll. Istället bestämde vi oss för att Ola, Vicky, Fabian och AC skulle komma hit. Vi hade en kul kväll med mycket skratt och roliga saker som kom upp. Det var en riktigt lyckad kväll. Först tyckte jag det var synd att vi missa kräftskivan men det här var faktiskt riktigt lyckat det också dessutom slapp vi ta oss ändå ut dit.

Inga kommentarer: