tisdag 9 mars 2010

9 mars - Sometimes American girls are really annoying

Mitt mål med den här veckan är att få tillräckligt med sömn och äta ordentligt. Hittills har jag lyckats ganska bra faktiskt. På statistiken så hade vi en vikare, vilket inte händer ofta, för vår lärare har precis opererat sig. Lektionen var ganska onödig för min del för jag kände att jag redan kunde allt vi gick igenom och det var i stort sätt bara tidsfördriven. Men vi fick gå tidigare så det var inte helt fel ändå. På torsdag har vi prov men jag känner mig ganska förberedd för det redan.

På träningen idag var det som att springa med någon annans ben. Jag känner inte igenom dom alls. Det är segt och tung sprungit, som att springa på stranden eller i vatten. Det var dessutom väldigt blåsigt idag, även om det var soligt, så det var extra jobbigt ena vägen. Vi fick däremot springa 45 minuter istället för planerande en timma. Efteråt så var jag ganska frustrerad och dessutom hade jag en viss person runt mig som jag bara inte orkade med idag. Ibland orkar jag inte med amerikanska tjejer som skriker när dom pratar och seröst bara är för mycket. Alla behöver inte veta allt om dom. Jag har lagt is på vaderna och höften idag också för att få dom att återhämta sig fortare. Jag gör allt nu för att kunna komma tillbaka i form.

Jag måste säga att för en gång skull har jag en vecka när jag faktiskt hinner med att göra allt i tid och ändå få lite sömn under nätterna och dessutom tid att pusta ut en stund under dagen, vilket är en väldigt skön känsla. Däremot känns det som att jag nästa blir tröttare nu men det beror nog på att jag faktiskt har tid att känna efter.

Inga kommentarer: