måndag 22 mars 2010

21 mars – Sunday-Funday, I don’t think so

Söndags ångest som vanligt. Jag var bakis och väldigt trött, helt slut och hade en stor och viktig essay i engelskan att göra klart tills på måndag morgon klockan åtta. Jag hann prata lite med pappa på Skype och snart kommer dom hit! Det är bara lite mer än en vecka kvar, dessutom är det snart Spring Break vilket jag är så excited för.

Som vanigt så tar det ett tag till att faktiskt fått börja skriva och göra något vettigt vilket inte var skillnad den här söndagen och den här essayn. Jag fick i alla fall klart den eller nöjd mig vid nio och gick sedan och lade mig. Däremot kunde jag inte sova fasten jag var helt slut. Det är något med söndagar alltså. Dessutom fick jag alla sms från lördag kväll och hela söndagen precis när jag skulle sova eftersom min telefon helt plötsligt bestämde sig för att ta emot smsen igen. Hatar min telefon! Försätt leva två månader till, Snälla!

Inga kommentarer: