lördag 27 mars 2010

25 mars - Tired but finally Spring Break or almost at least

Jag skulle springa tidigt imorse men så blev det inte för jag var allt för seg efter gårkvällen. Det blev helt annat än vad som var tanken. Freddy kom över hit senare och det var mer festande i den här byggnaden den det någonsin varit på ett år. Jag hade inga planer på att festa men det är ganska svårt när man är mitt i det. Så det blev alldeles för sent innan jag somna.

Jag bara älskar min Statistik lärare. Idag fick vi gå tidigare och egentligen skulle vi ha quiz men vi fick som Spring Break present att alla fick alla rätt på quizet och vi fick gå hem istället. Det gjorde att jag kunde gå ut och springa lite tidigare än tänkt innan mötet vid två. För en gång skull var benen inte alls så tunga och vaderna kändes så mycket bättre, vilket var en enorm lycka och lättnad. Jag kanske kan få till en bra tid på fredag ändå. Vi får se.

Efteråt så gick jag hem och duscha snabbt innan jag gick ner till träningen för vi skulle ha möte och ställa i ordning inför tävlingen på fredag. Efteråt tog jag bussen Downtown för att försöka fixa min telefon eller få hjälp med den i alla fall. De var inte till mycket hjälp där nere utan de ville att jag skulle ringa telefonbolagets service telefon och få hjälp av dom. Jag gjorde de och var i kö i allt för lång tid innan jag fick hjälp. Då säger dom att jag ska ta ut batteriet i telefonen men jag ringde ju ifrån den så det gick ju inte så de ville att jag skulle ringa tillbaka när jag hade en annan telefon jag kunde ringa ifrån. Jag orkar inte det här. Så jag åkte hem och fick bara köpt ett par leggings på F21 och lite mat eftersom jag knappt har någonting hemma nu. På kvällen gick jag och lade mig tidigt för jag var helt slut och behövde sömnen för morgonendagens 5K.

Inga kommentarer: