torsdag 4 mars 2010

4 mars - I survived!

Jag överlevde den här vecka, det är torsdag kväll! Jag kan inte vara mer nöjd med något just nu! Jag hade massvis med saker att lämna och skicka in och fixa den här veckan och dessutom var jag sjuk. Jag är fortfarande sjuk däremot och imorse trodde jag att jag skulle vakna upp pigg, frisk och utvilad men nej. Jag hade ont i huvudet och halsen och kroppen värkte och jag kände mig allmänt sjuk-svag. Jag fick ändå klara av att gå till skolan så jag gick till statistiken vilket var som vanligt förutom att vi spelade deal no deal.

Sedan hade jag lunch med Sofia vilket var kul att se henne även om jag hosta sönder där ett tag. Vi ska för övrigt ha en the OC kväll imorgon hemma hos henne vilket jag verkligen ser fram emot. Dessutom ska jag ha en lugn helg har jag bestämt för jag måste bli frisk. Det blev som sagt ingen träning idag heller vilket var tråkigt och jag känner mig alltid lika lat och dum när jag inte tränar men jag borde inte. Jag har hört allt för många gånger nu vad min sjukdom nu troligen kommer ifrån och ja jag måste göra något åt det.

Efter lunchen gick jag och gjorde mitt ENG 120 prov vilket jag fick 39/40 på vilket var bra eftersom man bara behöver 29/40 för att klara det. Det är en, en units klass man tar i anslutning till den andra engelska kursen jag nu läser. Så i stort sätt har jag klarat kursen genom att klara det provet idag.

Idag har jag också skickat in hela min ansökan till skolan på Hawaii. Så lätt gick det. Det var mest att klippa och klistra från ansökan till NY dessutom var det färre uppgifter man behövde ha till den ansökan. Plus att jag redan fyllt i allt från innan i stort sätt. Så den ansökan är nu också klar! Jippi!

Inga kommentarer: