måndag 1 mars 2010

1 mars - I do not know how to be sick

Jag sov som vanligt väldigt lite och jag mådde fruktansvärt dåligt när jag vaknade på morgonen. Huvudet höll på att sprängas och jag hade jätte ont i halsen. På engelskan trodde jag halvt att jag skulle dö men jag överlevde och fick tillbaka min föra essay som jag fick 89 % på vilket var bra. Därefter hade jag kommunikation och vi hade skrivit vårt draft med oss för att gå igenom det inför onsdagen när det slutgiltiga ska in. Jag känner att det arbetet inte kommer vara i närheten av något av det bästa jag gjort i mitt liv. Dessutom har jag insett att jag är väldigt omotiverad och tycker egentligen inte om kursen. Jag trodde verkligen jag skulle det men nej det är ingen kurs jag gillar.

Sedan gick jag och träffa coach för han hade skrivit mitt rekommendationsbrev som nästan fick mig att börja gråta. Det var väldigt bra ord han skrev om mig. Dessutom kom vi fram till att jag inte skulle träna idag. Jag känner mig alltid så dum när jag inte tränar. Dessutom hade jag verkligen sett framemot att träna den här veckan för nu börjar den tuffaste veckan träningsmässigt på hela säsongen och den viktigaste. Jag hatar det här, jag vet inte hur man gör när man är sjuk.

Sedan gick jag hem en kort stund och jag borde nog sovit en stund eftersom jag verkligen mådde jätte dåligt men jag behövde få gjort min statistik läxa och det kunde jag bara göra i mattelabbet. Det tog mig enormt lång tid och efteråt gick jag hem och sov en timma för då mådde jag sämre än sämst. Den timmas sömn behövdes verkligen och lite mat på det så nu mår jag okej. I övrigt är jag helt klart med alla ansökningar till NY, yeah! Dessutom har jag gjort klart ansökan till stipendierna på skolan vilket är bra. Nu måste jag försöka få klart min kommunikation paper eller skriva mer på der och organisera den för det är en enda stor röra. Fast jag måste verkligen försöka få sömn i natt för det behöver jag mest av allt just nu.

Inga kommentarer: