onsdag 24 mars 2010

24 mars - I want to cut off my legs or is there someone who wants to lend me theirs?

Jag vaknade idag med världens värk i vaderna. De är så ömma så det är till och med svårt att gå. Någon som kan låna ut sina ben till mig fram tills fredag etermiddag kanske? Jag ger snart upp det här, så illa är det. Jag prickar inte riktigt in tävlingarna alls just nu. På fredag är hemma tävling vilket betyder mycket folk som kommer och kollar, dessutom springer jag 5K vilket är viktigt för det är det sista inför the finals. Jag hatar mina vader och mina ben!!!

Idag var sista engelskan och kommunikationen innan lovet! Yeah! Det var som vanligt inget annorlunda alls men snart är det lov! Efteråt gick jag direkt och gjorde min Stats läxa inför imorgon som ska lämnas in. På träningen var det inte några lättare ben alls utan samma som tidigare under dagen. Jag fick som sagt inte göra speed passet utan hade istället uppvärmning och tio minuter tröskellöpning och nedjoggning, 40 minuters löpning. Det är så frustrerande för benen är så ömma, vilket dom i vanliga fall inte är. I vanliga fall är dom stela och jag har träningsvärk men nu gör dom ont. Det känns som något slagit till med en pinne/käpp (vad som gör ¤#%& ont) hårt på över vaderna. Dessutom vet jag inte vad jag ska gör. Det blev stretching och ice-bath men just nu gör det inte mindre ont.

Nu har jag bara en skoldag och en tävlingsdag kvar sen har jag LOV! Det kommer intre mer rätt i tid faktiskt.

Inga kommentarer: