lördag 27 mars 2010

27 mars - I need to start taking care of myself

Idag har nog varit en av dom finaste sommardagarna här I Santa Barbara på hela året hittills och vad har jag gjort? Jo sovit och endast varit inne och hoppats på att dagen snart kan ta slut så jag kan sova och vakna upp imorgon och må mycket bättre. Jag har så ont i halsen och kan inte känna någon smak på någonting jag åter och har svårt att äta över lag. Det enda jag gjort idag var att jag var uppe hos Alex en kort stund för att hämta min jacka och säga hejdå till henne innan hon åkte hem för lovet. Just nu vill jag bara ha antingen en bil eller någon som kan köra och köpa allt jag vill ha och bara vara här för mig frö jag mår verkligen jätte dåligt. Jag kan nog ha feber också eller så värker kroppen och huvudet bara ändå fruktansvärt mycket. Visst vill jag att folk ska tycka synd om mig en sådan här underbar dag och första dagen på Spring Break men på något sätt får jag skylla mig själv också för jag blev ju inte sjuk av ingen som helt anledning. Om jag hade sovit och tagit hand om mig själv bättre hade jag sluppit blivit sjuk kan jag ju erkänna. Nu är det inte mycket att göra däremot.

Tanken var att jag skulle vara med Sofia och Hannah hela dagen. Vi skulle ner på stan, sen stranden och sedan picknick och sedan avsluta hemma hos Sofia. En perfekt dag jag helt klart tycker var väldigt synd att missa men jag skulle inte göra samma fae igen och bara köra på. Idag har jag seröst inte gjort något vettigt alls vilket inte är till vanligheten. Jag kanske ska till läkaren imorgon och se om det är halsfluss eftersom alla andra är och har haft den nu. Vi får se men idag hade jag ingen ork att ta mig iväg.

På kvällen åkte jag och Leigh upp till Crazys och köpte glass och annat gott för de behövde vi båda ikväll. Sedan blev det Gossip Girl och tjejsnack hela kvällen innan det blev tidigt i säng för att försöka få en bra natts sömn för en gång skull.

Inga kommentarer: