måndag 29 mars 2010

29 mars - I hate to be sick!

Jag vaknade hela natten av att jag försökte hosta och det gjorde så ont så jag visst inte var jag skull veta vägen. Jag har aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv i stort sätt. Till slut gick jag upp av ren frustration och trötthet. Jag pratade med mamma och pappa på Skype tills jag inte kunde sitta upp längre. Men snart kommer dom hit! På tisdag så därför behövde vi prata igenom allt så vi hade allt klart tills de kommer. Jag åker ner till LA på tisdag och möter dom och sedan bär det av ner mot San Diego bland annat. Det ska bli kul!

I övrigt var det en hel underbar dag idag. Värdet kunde inte bli bättre! Jag mådde däremot väldigt dåligt och ville bara gå och dö. Jag skulle träffat Freddy idag men det blev inte så eftersom jag kände jag inte ville smitta ner honom och jag hade egentligen noll ork att göra något. Däremot senare på dagen så åkte jag med Leigh och handlade lite ”tycka synd om mig själv mat” och senare gick vi ner en timma på stranden för att njuta lite av det fina vädret. Det var så skönt för det var när solen började gå neråt så det var inte så stekhet utan väldigt skönt. På kvällen var jag tvungen att börja på mitt kommunikations arbete som ska in på måndag efter lovet som jag inte hade börjat på. Det måste vara gjort innan jag åker på tisdag så det gäller att skriva på för att få ihop dom så där sju sidorna. Under tiden satt jag och smsa med Freddy och vi gjorde sjuka historier och konstiga apor som sköt folk. Det är faktiskt ganska kul att göra när man är uttråkad. En börjar på en historia och den andra fortsätter osv. Kan bli ganska sjuka saker till slut men vår hade ett lyckligt slut i alla fall.

En bra nyhet! Jag har blivit antagen till skolan i NY! Nu ska jag bara vänta på och se hur mycket jag får i steipender och financial aid. Förhoppningsvis tillräckligt! Hoppas!

Inga kommentarer: