måndag 22 mars 2010

20 mars - Second round to IV

Jag kom upp på morgonen och gick till och med ut på en löprunda. Jag var förvånad över hur pigg jag ändå kände mig Men det fick jag bara ta tillbaka till senare. Löprundan var hemsk benen var så döda. Dessutom var jag helt slut så jag gick 15 kortare än vad jag var tillsagd av coach kvällen innan att göra. Efteråt duscha jag och åt lite snabbt och gick sedan och sov igen. Jag och Sofia skulle egentlige på bio men jag hade ingen ork och det bara värkt i huvudet så det blev inget av det. Istället fick jag en och en halv timmas välbehövlig sömn, innan jag var tvungen att göra mig redo för kvällen.

Först mötte jag Sofia uppe på Crazys för att köpa lite mat. Sedan hade vi en mysig middag här bara hon och jag, innan Emelie kom över. Tanken var att kvällen skulle avslutas i IV, vilket den också gjorde. Vi mötte Samantha ute i IV och förfesta hos hennes pojkvän. Det var kul och sedan skulle vi gå vidare men eftersom UCSB nu har Spring Break var IV ganska dött men vi skulle träffa lite Track people där ute så det skulle bli kul. Vi kom iväg ganska sent så vi han ner på DP på en stor fest där ett tag. Sedan åkte jag och Emelie och Sofia hem i en taxi och var tillbaka redan vid ett. Då självklart ringer folk och frågar var man är och om man inte ska med på efterfest ute i IV. Bra tajming! Det var inte den bästa kvällen alls men okej ändå. Synd bara att vi inte mötte upp med de vi skulle mötas upp med senare men så är det, det är IV.

Dessutom funka inte min telefon nu igen! Så ingen kunde få tag på mig på hela kvällen. Det stör mig så enormt mycket att min telefon slutar att fungera så där ibland. Jag kan skicka sms som går fram men jag kan inte ta emot sms sen. Senare fick jag veta på söndagen att jag missat massvis med sms från folk! Men jag vill inte skaffa en ny telefon för typ 2 månader, det känns väldigt onödigt men det är segt när jag inte vet om jag får smsen eller inte.

Inga kommentarer: