måndag 22 mars 2010

19 mars - 14 is official my unlucky number




Det var ner till Ventura som gällde idag för WSC North meet. Jag skulle springa 800 och 1500 m idag men det var inte min dag. Uppvärmningen för 1500 kändes okej men det var väl det enda positiva idag, förutom att solen sken och det var fint väder. Jag gjorde inte bra ifrån mig i någon utav loppen och jag vill inte ens prata om det. Jag var på bristningsnivån hela tiden och tyckte det var allt annat än kul. Det gjorde bara ont och var bara jobbigt. Dessutom hade jag noll självförtroende inför mitt andra lopp, 800 m efter det dåligt 1500. Dessutom hade jag turen att få samma startnummer, nummer 14, på 800 som jag hade på 1500, lucky me! Så numera har jag inte bara ett lyckotal utan ett olyckstal (eller säger man olyckotal?) För resultat kan ni kolla här för mer info får ni inte. http://www.directathletics.com/results/track/15632.html

Det tog ett tag att få mig att släppa det hela och bli på humör igen, men det gick. På kvällen blev det som vanligt Track Party, hos Matt den här gången vilket var nära. Emelie kom över hit först och vi gick sedan ner tillsammans. Det var inte jätte många men det var inte så stort så det gjorde absolut ingenting. Det var kul i alla fall. Jag och Emelie röjde festen! Sedan fick jag skjuts hem för ingen tillät mig att gå den knappa kilometern själv. Men, men jag ska inte klaga för snälla och omtänksamma själar. Det blev däremot väldigt sent och sedan kom jag hem och pratade med Leigh som också hade varit ute så jag fick nog inte sova förens vid halv fyra. Det är slitsamt att alltid vara på topp.


Inga kommentarer: