torsdag 11 mars 2010

11 mars - We are halfway through the semester now

Imorse hade jag statistik prov vilket gick bra. Det var inte så svårt så jag tror jag får ganska bra på det. I övrigt hade jag träning, med sega ben. Coach ville veta hur jag vill göra på lördag men jag kom aldrig fram till något. Det ser ändå ut som att det blir 5 km ändå. För jag vill inte springa i någon annans namn vilket jag får om jag springer 3 km och dessutom måste jag bli mer van vid att springa många varv nu snart känns det som. Tyvärr har jag inte det bästa självförtroendet inför lördag men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vi får se imorgon vad jag ska göra men det löser sig.

Imorgon har jag massa saker jag måste fixa vilket är lite segt. Jag ska ta blodprov och grejer vilket är jobbigt för det är långt härifrån och jag vet inte hur mycket tid det kommer att ta, vilket gör det svårt att planera in andra saker under dagen som måste bli gjorda. Som sagt det löser sig också men det måste bli gjort imorgon. Jag är inte alls motiverad just nu.

Inga kommentarer: