lördag 6 mars 2010

5 mars - The OC maraton

Fredag och ingen tävling och ingen träning för min del eftersom jag fortfarande känner mig dålig. Istället blev det prat med pappa på Skype och sedan gick jag på Business Club meeting med en föreläsare som pluggat på Harvard och hållit på med hedgefonder. Ganska intressant men seröst varför måste alla ”viktiga” personer alltid ha så svårt att svara enkelt på en fråga och inte krångla till det så enormt och dra ut på svaret? Undra om man blir sån när man får mer makt och kan mer än andra, jag vet inte men det känns som ett väldigt vanligt mönster med sådana personer.

Sedan mötte jag Sofia och vi åkte hem till henne. Vi lagde god middag med och tortellini räkor i tomatsås. Väldigt gott! Dessutom var det kul att få slippa laga mat själv och äta själv. Sedan hade vi the OC maraton hela kvällen. Det var precis en sådan kväll jag behövde.

Inga kommentarer: