onsdag 3 mars 2010

2 mars - Today I did almost everything wrong

Jag mådde inte särskilt bra idag och jag gjorde i stort sätt allt jag inte skulle göra. Jag hade huvudvärk, ont i halsen och kände mig allmänt väldigt dålig. Däremot blev det bättre under dagen så jag gick på träningen vilket jag inte skulle gjort och jag vet man ska inte träna när man har ont i halsen och allt det där men det gick bra till en början med men resultatet av det hela var mindre bra. Sedan kom jag hem och var tvungen att skriva klart mitt kommunikationsarbete på tio sidor. Klockan två var jag klar och det var nog något utav det sämsta arbetet jag någonsin skrivit och problemet är att hon även betygsätter språket och stavning m.m. vilket kanske inte var min starka sida vid halva två, jätte trött och sjuk. I stort sätt tog jag inte hand om mig själv alls vilket straffade sig.

Inga kommentarer: