måndag 1 februari 2010

1 februari - New week and new month without feeling too good

Ny vecka och ny månad alltså. Jag somnade inte alls så tidigt som jag tänkte och hade svårt att sova så det var svårt att ta sig upp på morgonen. Jag hade quiz på engelskan vilket gick helt okej. Jag gillar faktiskt min lärare mer och mer vilket är skönt. Vi fick träffa vår tutor också som var med idag. Henne ska jag försöka utnyttja så mycket som möjligt. Kommunikation var helt okej men det som oroar mig är mitt betyg i den kursen för att jag kanske kommer missa vår stora välgörenhetsdag på skolan. Det är inte svårt att få bra betyg i kursen verkar det som, bara man gör allt vilket då är mitt problem. Jag ska prata med henne däremot om det igen och se vad jag ska göra istället i sådana fall.

Träningen idag var jobbig. Dessutom hade jag jätte ont i magen idag på träningen vilket i stort sätt gjorde det omöjligt att genomföra. Jag hade jätte ont i magen igår också vilket jag inte haft alls på hela tiden jag varit här sen lovet. Det stör mig så för jag vet att det är något jag är allergisk mot men jag vet ju inte vad egentligen. Vi gjorde i alla fall tröskelträning idag 20 + 3*10 + 20 min och allt som allt blev det 10 miles, 16 km. Jag höll inte riktigt rätt tempo men nästa, bättre än Samantha i alla fall. Deandra tjejerna får inte göra något seriöst pass denna vecka heller så det blir inte förens nästa vecka. Jag fick reda på att vi bara är fyra (!) som ska tävla på lördag! Och efter det här passet känner jag knappt mig sugen. Visst gick det inte så dåligt passet men det var bara inte min dag idag. Efteråt var jag helt slut och just nu försöker jag få ihop något vettigt till min kommunikations läxa men utan större framgång. Huvudvärk, fortfarande ont i magen, väldigt disträ och vill egentligen bara gå och lägga mig och må bättre imorgon.

Inga kommentarer: