fredag 12 februari 2010

12 februari - Sometimes I just love to get out of this house

Jag sover väldigt dåligt och oroligt men jag kom i säng väldigt tidigt igår. Jag har varit väldigt lätt irriterad och halvgrinig idag men jag vet inte varför. På morgonen åkte jag med tjejerna och handlade lite mat. Det var en väldigt fin dag, solen sken och det var varmt. Så det var en skön löprunda där mitt på dagen. Sedan gick jag upp till Sofia där jag spenderade större delen av dagen. Det var skönt att komma hemifrån för ibland är jag så trött på den här lägenheten och just nu borde vi städa också så det är inte så lockande att vara här just nu. Då är det skönt att komma bort ett tag. Kvällen blev lugn för imorgon blir nog inte alls lugnt, förhoppningsvis. Dessutom ska jag springa med Erika tidigt på morgonen och sedan träffa Sofia och sola och sedan är det massa som händer på kvällen.

Ush idag fick jag väldigt ont i ena örat på morgonen och det gör fortfarande väldigt ont. Det kändes som jag bet snett med hela käken så det gick ändå upp i örat. För det gör väldigt ont när jag tuggar och likande. Jag hoppas inte det är något annat. För jag känner mg inte så förkyld eller något sådant så det gör ont i örat på grund av det. Vi får hoppas det känns bättre imorgon helt enkelt.

Inga kommentarer: